E-Posta :
Şifre :
3DS Max 2013 Eğitim Seti | 3D Eğitim
Setler / 3DS Max 2013 Eğitim Seti
 
Stok Durumu : Stok Var
Kargo Ücreti : Ücretsiz
Download Seçeneği: Var
Kdv Hariç Fiyatı 58,48 TL
Kdv Dahil Fiyati: 69,01 TL

Bu Ürün İstenirse Kargo Beklemeden Download Linki ile indirilebilir




3DS Max 2013 Eğitim Seti20 Saat 1 DVD den oluşmakta ve 58,48 TL den satılmaktadır. 

3DS Max 2013 Eğitim Seti amaca yönelik olarak sizi  hızlı sonuca ulaştırılmak için tasarlanmıştır. Bu eğitim seti ile programda fazla vakit kaybetmeden sonuca çabuk bir şekilde ulaşacaksınız.



3DS Max 2013 versiyonunun yeni özelliklerini size daha basit şekilde öğreten bu eğitim setinin en büyük farkı da içerisindeki  özelliklerin modelleme ağırlığı ile gösterilmesidir. Böylelikle her özelliği bir proje üzerinde uygulayarak öğrenme şansına sahip olacaksınız.

Eğitim seti Başlangıç seviyesinden itibaren bir çok özelliği ve Modelleme tekniklerini göstermektedir.

Eğitim Seti 1440X900 HD Kalitesindedir.

ÖRNEK DERSLER 
Setin içerisinden sadece bir kaç tane örnek dersi belirli yerlerinden kesilmiş ve Örnek Derslerin kaliteleri düşürülmüştür.

Ürün Resimleri Derslerin tümünü içermez bazı örnekleri teşkil etmektedir.

1: Max2013 nasıl bir yazılım
2: max2013 ile birlikte gelen yenilikler nelerdir
3: Max2013 Arayüzünün tanıtımı
4: max2013 de görünüm pencereleri ve bunların nasıl kullanılması gerektiğinin anlatımı
5: Görüntü pencerelerimizi Nasıl istegimize göre ayarlayıp kaydedebiliriz ?
6: Aktif çalışma penceresini büyütenüp küçülten buton ve bu butonun kısayolu hangisidir
7: Aktik kullanıcı penceresine istedigimi pencereyi atama nasıl yapılır
8: Çalıştığımız sahneyi düzelten kısayol hangisidir
9: Orbit Özelliği nedir ? ne işe yarar ?
10: Orbit işlemini Hızlıca yapmanın kısayolu ve anlatımı
11: Pan özelliği nedir ve en hızlı sekilde nasıl kullanılır
12: Çalıştığımız sahnede kısayolları kullanarak çok hızlı hareket etmeyi nasıl yapabiliriz
13: Çalıştığımız sahnede Objelere kısayol kullanarak zoom yapmanın anlatılması
14: Sahnemizdeki istediğimiz herhangi bir objeye kısayol kullanarak odaklanma nasıl yapılır
15: Çalışılan sahnedeki objelere tek tek isim vermek nasıl yapılır ve bize faydası nedir
16: Sahnemizdeki isimlendirdiğimiz objelerin ismini daha sonradan nasıl değiştirebiliriz
17: Çalışma sahnemizin bütününe odaklanmanın kısayolu nedir
18: Sahnede Tam Ekran çalışmanın faydaları nelerdir
19: Wiewcube 'ün Kendimize göre ayarlamasını nasıl yaparız
20: Wiewcube 'ün sahnemizden komple kaldırılmasını nasıl yaparız
21: Sahnemizdeki Perpective menüsünün içeriğinin anlatılması
22: Sahnemizdeki Smooth+Highlight menüsünün içeriğinin anlatılması
23: Smooth+Highlight menüsünün içeriğindeki menüler arasındaki geçişlerin kısayolları nelerdir
24: Smooth ile Highlight arasındaki farklar nelerdir
25: Bounding box Nedir ? Nerelerde ve nasıl kullanılır ? Faydaları nelerdir ?
26: smooth ile highlights arasındaki farklar nelerdir
27: Bounding box nedir ? ne işe yarar ? nerede ve nasıl kullanılır ?
28: Viewport background nedir ? nasıl kullanılır ?
29: Eksen çizgisi ( pivot ) un ayarlanması nasıl yapılır ? 03:35 de öksürme var düzelt
30: Objemizi taşıdıgımız bir noktada belirlediğimiz eksende nasıl kilitleriz ?
31: sahnedeki tüm objelerimizi teknoktada kilitlemek için ne yapmalıyız ?
32: Max2013 de sahnedeki koordinat sisteminin mantığının ayrıntılı anlatılması
33: 3D modelleme programlarında sistemli çalışma nedir nasıl yapılır ?
34: Sahnedeki objelerin parametrelerini değiştirirken kullandıgımız mantık nasıldır ?
35: Parametrelerin kullanımının detaylı anlatımı
36: Sahnemizdeki objelerin segment yapılarını görmenin kısayolu hangisidir ?
37: Parametrelerdeki smooth özelliği ne işe yarar ?
38: Slice On özelliği nerede ve nasıl kullanılır ?
39: Standart privimites Bölümünde ve modellemede en çok kullandığımız özellik hangisidir ?
40: Katı modelleme ve Organik modellemenin kısa tanımının yapılması
41: Extended privimites daki özelliklerin ne işe yaradıklarının tek tek anlatılması
42: Compound Objects Kısmının Tanıtılması ve bu bölüm hakkında detaylı bilgilendirme yapılması
43: Compound Objects Kısmında modelleme aşamasında kullanılan en önemli 3 özellik hangileridir
44: Modellemede AutoGrid seçeneği nerede ve nasıl kullanılır ?
45: Oluşturdugumuz bir Modelin kısayol kullanarak nasıl kopyasını alabiliriz ?
46: Compound Objects Kısmındaki Boolean Özelliğini örneklerle açıklama
47: Boolean özelliği ile birlikte kullanılan subtraction seçeneği ne işe yarar ?
48: Boolean özelliği ile birlikte kullanılan union seçeneği ne işe yarar ?
49: Compound Objects Kısmındaki ProBoolean Özelliğini örneklerle anlatma ve kullanım mantığının açıklanması
50: ProBoolean Özelliğinde yapılan hatalı işlemleri nereden değiştirip düzeltebiliriz ?
51: Edit Menusundeki Hold ve Fetch Özelliklerinin tanıtılması ve detaylı anlatımı
52: Edit Menusundeki select invert özelliği nedir ? nerelerde ve nasıl kullanılır ?
53: Modellemede Copy ile Instance arasındaki fark nedir ? nezaman copy nezaman instance kullanmalıyız ?
54: Group özelliği ne işe yarar ve nasıl kullanılır ?
55: Group ta bir değişiklik Yapacagımız zaman ne yapmalıyız ?
56: Group konusunda yapılan yanlışlar nelerdir ve doğrusu nasıl olmalıdır ?
57: Oluşturduğumuz gruba herhangi bir obje eklemek nasıl yapılır ?
58: Oluşturduğumuz gruptan obje çıkartmak nasıl yapılmalıdır ?
59: Explode komutunun Kullanım alanları ve kullanılış şekli nasıldır?
60: Ungroup ile Explode komutu arasındaki farklar nelerdir ?
61: Menüdeki Shapes Bölümünün Tanıtımının yapılması
62: Spline Modellemede Hangi pencereyi daha sıklıkla kullanmalıyız ?
63: Splines bölümünde ençok kullandığımız özellik hangisidir ?
64: Splines da çalışırken ençok dikkat etmemiz gereken sey nedir ?
65: Splines da ölçü sistemine geçmek için ne yapmalıyız ?
66: Splines da kullanmak istediğimiz metre ölçü birimini nasıl değiştirebiliriz ?
67: Splines da kullanmak istediğimiz metre ölçü biriminin genel ve özel ayarlarını nasıl yaparız ?
68: Rectangle ile Neleri modifiye edebiliriz ?
69: Circle özelliğinin Detaylı anlatılması
70: Elipse özelliğinin Detaylı anlatılması
71: Circle özelliği ile Elipse Özelliği arasındaki benzerlik ve farklar nelerdir ?
72: Arc Özelliğinin Detaylı anlatılması
73: Ellipse Donuts ve stars özelliklerinin anlatımı
74: Text Özelliğinin Kullanımının Detaylı anlatımı
75: Helix Özelliğinin Detaylı anlatımı
76: Egg ve Section Özelliğinin anlatılması
77: Spline modelleme araçlarında rendering böülmünün ayarlarının ve kullanımının detaylı olarak anlatılması
78: Line modellemede yanlışlıkla çizdiğimiz bir çizgiyi nasıl sileriz ?
79: Line özelliklerinden olan Bezier ne işe yarar ve nasıl kullanılır ?
80: Line da çizim yaparken Creathing Method da Hangi özellikler seçili olmalıdır ?
81: Line da Keybord Entry kullanımının Ayrıntılı olarak açıklanması
82: Line ile Modellemede Selections Kısmındaki Kısayollar ve bunların örneklerle Açıklanması
83: Line Modellemede Bezier Özelliğinin Kullanımının bir Örnekle Anlatılması
84: Line Modellemede Sağtuş Yaptıgımızda açılan penceredeki Özelliklerin Tanıtılması
85: Line Modellemede Kullanılan Interpolation Ayarı nedir ? Nerelerde ve Nasıl Kullanılır ?
86: Line Modellemede Sahnede Göremediğimiz Bölümlerede Çizim Yapmak için Kullandığımız Püf Noktaları nelerdir ?
87: Line Modellemede Extrude Özelliği Nedir ? Ne işe yarar ? Nerelerde ve nasıl kullanılır ?
88: Line da Modifier Kısmındaki Caping ( Cap start - Cap End ) Bölümü ne işe yarar ve nasıl kullanılır ?
89: Line da Modifier Kısmındaki Amount değeri Nasıl ve nerede Kullanılır ?
90: Extrude seçeneğinin Çizim sırasında sürekli aktif halde kalmasını nasıl sağlayabiliriz ?
91: Sahnemizdeki Yüzey sayılarını Gösteren Kısayol tuşu Hangisidir ?
92: Rectangle Özelliğine Geometrik Özellikler kazandırmak için ne yapmalıyız ?
93: Üzerinde çalıştığımız proje içerisinde yeni bir modelleme yapmak için ne yapmalıyız ?
94: Attach Mult. özelliği ne işe yarar ? nerelerde kullanılır ?
95: Vertex özelliği açıkken aktifleştirilen Refine Komutu ne işe yarar ? nerelerde ve nasıl kullanılır ?
96: Automatic Welding Seçenegi ne işe yarar ? Kullanım amacının detaylı anlatımı
97: Spline modellemede Break Özelliği ne işe yarar ?
98: Automatic Welding ile Weld Özelliğinin arasındaki farklar nelerdir ?
99: Vertex özelliği açıkken kullanılan Connect komutu ne işe yarar ?
100: Projedeki Başlangıç Vertexini Nereden ve Nasıl değiştirebiliriz ?
101: Projemizdeki Vertex numaralarını görebilmemiz için Kullanılan özellik hangisidir ?
102: Fuse özelliği nedir ? nerelerde ve nasıl kullanılır ?
103: Cycle Özelliğinin Kullanım alanı neresidir ve nasıl kullanılır ?
104: Spline Modellemede ençok kullanılan özellikler hangileridir ?
105: Spline modellemedeki Outline Özelliği ne işe yarar ? Nerelerde ve nasıl kullanılır ?
106: Spline modellemede trim komutunu kullanmanın detaylı anlatımı
107: Spline modellemede Mirror Komutunun Kullanılmasının detaylı anlatımı
108: Line ile Basit uygulamalar yapılarak Komutların Kullanımındaki püf Noktalarının Detaylı olarak anlatılması
109: Line Modelleme ile Kartonpiyer Yapılısının Detaylı anlatımı
110: Line Modellemede Kesit Alma veya Kesit oluşturma Nasıl Yapılır ? Püf Noktaları nelerdir ?
111: Modelleme esnasında Sahnede gizlediğimiz belirli objeleri tekrar nasıl gorunur yapabiliriz ?
112: Modellemede Kullandığımız Snaps Toggle Özelliğinin detaylı Anlatımı ve Kullanım Alanları Hakkında Bilgilendirme
113: Snaps Toggle ın Ayar Menusunun Anlatılması
114: Spline Modelleme ile bir Mutfak Dolabının Yapılışının Anlatımı
115: Mutfak Dolabının Yapılışı sırasında Kullandığımız Kısayollar ve Püf Noktalarının Anlatımı
116: Angle Snaps Toggle Nerede ve nasıl kullanılır ? Kısayolu nedir ?
117: Freeze Selection Özelliğini nerelerde ve Nasıl kullanırız ?
118: Mutfak Dolabı Uygulaması sırasında Bevel Profile Özelliğinin Uygulayarak Anlatımı
119: Spline Modellemede Normal Modifieri Ne işe yarar ?
120: Kullandığımız hazır modelin Çizgileri belli olmadığında ne yapmalıyız ?
121: Sweep Nasıl Bir Modifierdir ? Nerelerde ve nasıl kullanılır ?
122: Kartonpiyer Nasıl Yapılır ? Uygulamalı Anlatımı
123: Çalışma içerisinde oluşturdugumuz Kartonpiyerin ortalanması içeri-dışarı alınması vs. ayarlarının Detaylı anlatımı
124: Mutfak Dolabı Modellerken Yaptıgımız Dolaba Rectangle Özelliğini Kullanarak Nasıl Raf Yapabiliriz ?
125: Lathe Özelliğinin Tanıtılması ve Detaylı Anlatımı
126: Lathe yi diğer Modifierlerden Ayıran özellik Hangisidir ?
127: Lathe Komutunu Kullanırken Yapılan Hatalar nelerdir ? Örneklerle Anlatımı
128: Lathe Komutunun Ayarları nelerdir ? Detaylı anlatımı
129: Lathe Komutu ile Tabak yaparak komutun uygulamalı olarak anlatılması
130: Lathe Komutu ile Çorba Kasesi Yaparak Komutun Uygulamalı Olarak anlatılması
131: Lathe Komutu ile Şarap Kadehi Yaparak Komutun Uygulamalı Olarak anlatılması
132: Lathe Komutu ile Vazo Yaparak Komutun Uygulamalı Olarak anlatılması
133: Mutfak Uygulamalı dersinde Mutfagımıza Tabure Yapıyoruz
134: Bevel Modifireinin Uygulamalı olarak Anlatılması
135: Sweep ile Bevel Modifieri arasındaki farklar nelerdir ? Uygulamalı Anlatımı
136: Mirror Komutunun Uygulamalı Olarak Anlatılması
137: Çalıştığımız sahneye Kamera Yerleştirmenin Detaylı Anlatımı
138: Uygulama : Modellemesini yaptığımız mutfak için Biberlik yapıyoruz
139: Uygulama : Modellemesini yaptığımız mutfak için Davlumbaz yapıyoruz
140: Uygulama : Modellemesini yaptığımız mutfak için Setüstü Ocak Yapıyoruz
141: Uygulama : Modellemesini yaptığımız mutfak için Basit bir çeşme ve Lavabo yapıyoruz
142: Tasarım yaparken bir objenin merkez noktasını nasıl yeniden düzenleriz ?
143: Polygon Modelleme Kendi içinde Kaça Ayrılır ? Nelerdir
144: Katı Modelleme nedir ? Yumuşak ( softmodeling ) modelleme nedir ?
145: Bir Objeyi nasıl polygon yaparız ?
146: Graphite Modeling Tools Bölümünü Kullanmak hakkında kısa bilgi
147: Objeyi Polygona çevirirken Mesh Mi Kullanmalıyız ? Editable Mesh ile Editable Poly Arasındaki Farklar nelerdir ?
148: Bir objeyi Graphite Modeling Tools Kullanarak polygona nasıl çeviririz ?
149: Ploygon Modelleme menusundeki Selection seçeneği ne işe yarar ?
150: Polygon Modellemede ilk yapmamız gereken şey nedir ?
151: Selections Bolumundeki Element Özelliği nedir ? nerelerde ve nasıl kullanılır ?
152: Selections Bölümündeki Ençok Kullandığımız Özellikler Hangileridir ? Detaylı Anlatımlarının Yapılması
153: Selections daki Ignore BackFacing Seçenegi Ne işe yarar ? Hangi durumlarda Açmalı veya Kapatmalıyız ? Neden ?
153: Sahnemizdeki Objelerin Yüzey ve Vertex Sayılarını Görebilmek için Kullandığımız Kısayol Tuşu Hangisidir ?
154: Yumuşak Modellemede Mesh mi yoksa Ploygon mu Kullanmalıyız ? Neden ?
155: Polygon Modellemede Kullanılan Shrink Özelliğinin Detaylı Anlatımının Yapılması.
156: Polygon Modellemede Kullanılan Grow Özelliğinin Detaylı Anlatılması.
157: Polygon Modellemede Kullanılan Border Özelliği nerelerde ve nasıl kullanılır ? Püf Noktaları nelerdir ?
158: Polygon Modellemede Soft Selection Bölümünün detaylı ve Örneklerle Anlatılması ve Mantığı Hakkında bilgilendirme
159: Polygon Modellemede Edit Vertices Bölümündeki Break Özelliğinin Örneklerle Anlatılması
160: Polygon Modellemede Edit Vertices Bölümündeki Remove Özelliğinin Örnek vererek Anlatılması
161: Polygon Modellemede Edit Vertices Bölümündeki Extrude Özelliğinin Örneklerle ve Detaylı olarak Anlatılması
162: Polygon Modellemede Edit Vertices Bölümündeki Weld ve Target Weld Özelliklerinin Detaylı Olarak ve Örneklerle Anlatılması
163: Polygon Modellemede Edit Vertices Bölümündeki Chamfer Özelliği Nedir ? Ne işe yarar ? Nerelerde ve Nasıl Kullanılır ?
164: Polygon Modellemede Edit Edges Bölümündeki Bütün Özelliklerin Tektek ve Detaylı Olarak Anlatılması
165: Polygon Modellemede Editable Poly Bölümündeki Polygon Özelliklerinin Kullanım Mantıkları ve Özellikleriyle Detaulı olarak Anlatımı
166: Polygon Modellemede Edit Geometry Bölümünün detaylı Anlatımı ve diğer bölümlerden farklarının Anlatılması
167: Polygon ile ilgili Katı modellemeyi anlamak için Masa Modelleyerek Çeşitli Uygulamalar Yapıyoruz
168: Polygon ile ilgili Katı modellemeyi anlamak için Dolap Modelleyerek Çeşitli Uygulamalar Yapıyoruz
169: Spline ve Polygon Modellemenin Tüm Özelliklerini Birlikte Kullanarak Bir Banyo Modelliyoruz
170: Spline ve Polygon Modellemede Kullanılan Tüm kısayolların ve Diğer Özelliklerin Banyo modelleme Uygulamasında Detaylı Olarak Anlatılması

3DEGITIM COM / / İstanbul
hoca güzel anlatıyor ayrıca maxin içersinde kaybolmuyorsunuz güzel bir ders müfredatı var fatih hoca ne kadar set çıkartırsa sormayın bana direk gönderin tebrikler.

Hakan YILMAZ / / İstanbul
Eğitim Setini beğendim gerçekten sizi kısa yoldan götürüyor ve 3d max içersindeki işinize yaramayacak bir çok komut atlanmış 3 günde mutfak çalışmasını geçtim hocamızın anlatımı gerçekten çok güzel ve başarılı.

 

 
Tüm Hakları Saklıdır Copyright 2008-2012